STÅENDE FOROVERBØYD ROING med vektstang

Publisert: 2010-02-04 12:28


MUSKLER DU TRENER: Store, brede ryggmuskel (latissimus dorsi), armer (biceps) og korsryggen (erector spinae).
UTGANGSPOSISJON: Hold vekstangen med litt bredere en hoftebreddes avstand. Velg selv om du vil holde med underhånds- eller overhåndsgrep. Len overkroppen fremover og bøy lett i knærne. Hold ryggen rett under hele øvelsen.
SLIK GJØR DU: Løft/trekk stangen opp mot navlen og senk rolig ned igjen. Albuene skal peke rett bakover og armene skal beveges langs siden av kroppen. Du kan enten gjøre 8-12 repetisjoner i ett strekk eller reise deg helt opp mellom hver tredje repetisjon.
VIKTIG Å TENKE PÅ: For å holde ryggen rett, forsøk å presse brystet frem og setet ut. Se rett skrått ned/frem.

Annonse

Kickstart 2023 med Vektklubb!

Nå får du 30 % rabatt på alle våre medlemskap. Med Vektklubb får du et personlig vektprogram, kaloridagbok for mat og trening, kaloriberegnede oppskrifter og ukentlige menyforslag utarbeidet av kliniske ernæringsfysiologer. I tillegg får du inspirerende artikler som motiverer til en sunn livsstil. Bli medlem i dag!

Siste sjanse! Bestill før:

0dager

16 timer

36minutter

51 sekunder

Du kan nå betale med

*Samtlige medlemskap fortsetter å løpe til ordinær pris etter bindingsperioden. Ordinær pris for 3 md: 249 kr/ md, ordinær pris for 6 md: 199 kr/ md, ordinær pris for 12 md: 149 kr/ md. Medlemskapet løper inntil du selv sier det opp.

  • strex
Vektklubb er en del av Schibsted. Schibsted er ansvarlig for dine data på denne siden. Les mer her
Vektklubb er en del av Schibsted. Schibsted er ansvarlig for dine data på denne siden. Les mer her