STÅENDE FOROVERBØYD ROING med hantler

Publisert: 2010-05-26 15:15

Stående foroverbøyd roing med hantler.

Foto: Elisabeth Stigum

MUSKLER DU TRENER: Store, brede ryggmuskel (latissimus dorsi), armer (biceps) og korsryggen (erector spinae).


UTGANGSPOSISJON: Hold en hantel i hver hånd. Len overkroppen fremover og bøy lett i knærne. Hold ryggen rett under hele øvelsen.
SLIK GJØR DU: Løft hantlene opp langs siden til hoftene og ned igjen. Du kan enten gjøre 8-12 repetisjoner i ett strekk eller reise deg helt opp mellom hver tredje repetisjon.


VIKTIG Å TENKE PÅ: For å holde ryggen rett, forsøk å presse brystet frem og setet ut. Se rett skrått ned/frem.

Annonse

Kickstart 2023 med Vektklubb!

Nå får du 30 % rabatt på alle våre medlemskap. Med Vektklubb får du et personlig vektprogram, kaloridagbok for mat og trening, kaloriberegnede oppskrifter og ukentlige menyforslag utarbeidet av kliniske ernæringsfysiologer. I tillegg får du inspirerende artikler som motiverer til en sunn livsstil. Bli medlem i dag!

Siste sjanse! Bestill før:

0dager

17 timer

32minutter

32 sekunder

Du kan nå betale med

*Samtlige medlemskap fortsetter å løpe til ordinær pris etter bindingsperioden. Ordinær pris for 3 md: 249 kr/ md, ordinær pris for 6 md: 199 kr/ md, ordinær pris for 12 md: 149 kr/ md. Medlemskapet løper inntil du selv sier det opp.

  • strex
Vektklubb er en del av Schibsted. Schibsted er ansvarlig for dine data på denne siden. Les mer her
Vektklubb er en del av Schibsted. Schibsted er ansvarlig for dine data på denne siden. Les mer her