STÅENDE FOROVERBØYD ROING med hantler

Publisert: 2010-05-26 15:15

Stående foroverbøyd roing med hantler.

Foto: Elisabeth Stigum

MUSKLER DU TRENER: Store, brede ryggmuskel (latissimus dorsi), armer (biceps) og korsryggen (erector spinae).


UTGANGSPOSISJON: Hold en hantel i hver hånd. Len overkroppen fremover og bøy lett i knærne. Hold ryggen rett under hele øvelsen.
SLIK GJØR DU: Løft hantlene opp langs siden til hoftene og ned igjen. Du kan enten gjøre 8-12 repetisjoner i ett strekk eller reise deg helt opp mellom hver tredje repetisjon.


VIKTIG Å TENKE PÅ: For å holde ryggen rett, forsøk å presse brystet frem og setet ut. Se rett skrått ned/frem.

Annonse

Vektklubbs vårkampanje!

Nå får du større rabatt jo lengre bindingstid du velger og du får hele 50 % rabatt ved 12 måneders medlemskap. Med Vektklubb får du et personlig vektprogram, kaloridagbok for mat og trening, kaloriberegnede oppskrifter og artikler som motiverer til en sunn livsstil. Bli medlem i dag!

Siste sjanse! Bestill før:

0dager

7 timer

16minutter

57 sekunder

Du kan nå betale med

*Samtlige medlemskap fortsetter å løpe til ordinær pris etter bindingsperioden. Ordinær pris for 3 måneders medlemskap er 249 kr per mnd, ordinær pris for 6 måneders medlemskap er 199 kr per mnd og ordinær pris for 12 måneders medlemskap er 149 kr per mnd. Medlemskapet løper inntil du selv sier det opp.

  • strex
Vektklubb er en tjeneste eid av VG
Ansv. redaktør og adm. direktør: Gard Steiro
Nyhetsredaktør: Tora Bakke Håndlykken
Utviklingsredaktør: Øyvind Brenne
Redaktør Feature/VG+: Jane Throndsen
Politisk redaktør: Hanne Skartveit
Her finner du #vgvektklubb
Ansvarlig journalist: Elisabeth Stigum
Kopiering av materiale fra VG og Vektklubb for bruk annet sted er ikke tillatt uten avtale.
© 2022 Verdens Gang AS
Vektklubb er en del av Schibsted. Schibsted er ansvarlig for dine data på denne siden. Les mer her
Vektklubb er en del av Schibsted. Schibsted er ansvarlig for dine data på denne siden. Les mer her