Slik får du en sterkere og fastere kropp

Publisert: 2010-04-15 13:33

På denne siden finner du våre hovedprogram for styrketrening.

Om du er helt nybegynner, vil du være sterkere og merke forskjell allerede etter seks uker.
Etter 8-12 ukers trening begynner du virkelig å få sterkere muskler.
Anne Mette Rustaden og Svein Ove Husnes, som begge er tilknyttet Norges idrettshøgskole, har utarbeidet et basis styrkeprogram for deg som er nybegynner, for deg som har trent noe styrke fra før og for deg som allerede har kommet i gang. Både Rustaden og Husnes er fysioterapeuter og personlige trenere.

  • Tips til god styrketrening
Annonse

Kickstart 2023 med Vektklubb!

Nå får du 30 % rabatt på alle våre medlemskap. Med Vektklubb får du et personlig vektprogram, kaloridagbok for mat og trening, kaloriberegnede oppskrifter og ukentlige menyforslag utarbeidet av kliniske ernæringsfysiologer. I tillegg får du inspirerende artikler som motiverer til en sunn livsstil. Bli medlem i dag!

Siste sjanse! Bestill før:

0dager

14 timer

47minutter

18 sekunder

Du kan nå betale med

*Samtlige medlemskap fortsetter å løpe til ordinær pris etter bindingsperioden. Ordinær pris for 3 md: 249 kr/ md, ordinær pris for 6 md: 199 kr/ md, ordinær pris for 12 md: 149 kr/ md. Medlemskapet løper inntil du selv sier det opp.

  • strex
Vektklubb er en del av Schibsted. Schibsted er ansvarlig for dine data på denne siden. Les mer her
Vektklubb er en del av Schibsted. Schibsted er ansvarlig for dine data på denne siden. Les mer her