KRABBE på ball

Publisert: 2010-02-04 13:21


MUSKLER DU TRENER: Alle magemusklene
UTGANGSPOSISJON: Legg deg med magen på ballen og krabb fremover ved hjelp av armene helt til du har knærne på toppen av ballen.
SLIK GJØR DU: Trekk knærne mot brystet og strekk ut (slik at du ruller ballen frem og tilbake). Krabb tilbake.
VIKTIG Å TENKE PÅ: Trekk navlen mot ryggsøylen og holde ryggen rett under hele øvelsen. Husk at det er magen som skal gjøre jobben, ikke alt annet.

Annonse

Kickstart 2023 med Vektklubb!

Nå får du 30 % rabatt på alle våre medlemskap. Med Vektklubb får du et personlig vektprogram, kaloridagbok for mat og trening, kaloriberegnede oppskrifter og ukentlige menyforslag utarbeidet av kliniske ernæringsfysiologer. I tillegg får du inspirerende artikler som motiverer til en sunn livsstil. Bli medlem i dag!

Siste sjanse! Bestill før:

0dager

15 timer

27minutter

3 sekunder

Du kan nå betale med

*Samtlige medlemskap fortsetter å løpe til ordinær pris etter bindingsperioden. Ordinær pris for 3 md: 249 kr/ md, ordinær pris for 6 md: 199 kr/ md, ordinær pris for 12 md: 149 kr/ md. Medlemskapet løper inntil du selv sier det opp.

  • strex

Flere artikler

ROTASJON OVERKROPP med ball

ROTASJON OVERKROPP med ball

MUSKLER DU TRENER: Både styrke og stabilitet i bukområdet UTGANGSPOSISJON: Ligg med ryggen på ballen og setet rett utenfor. Sørg for at hodet får støtte mot ballen slik at du slipper å holde det oppe. Bena bøyes og plasseres forholdsvis tett inntil hverandre. SLIK GJØR DU: Strekk begge armene rett opp mot taket, og start bevegelsen først til den ene siden. La armene falle samlet ned mot den ene siden og la magemusklene jobbe for å trekke deg tilbake til utgangsstillingen. Gjenta på motsatt side

Vektklubb er en del av Schibsted. Schibsted er ansvarlig for dine data på denne siden. Les mer her
Vektklubb er en del av Schibsted. Schibsted er ansvarlig for dine data på denne siden. Les mer her