PÅ ALLE FIRE OG LØFT KNÆR egen kroppsvekt

Publisert: 2010-02-04 14:06

Foto: Scanpix


MUSKLER DU TRENER: Magemuskulatur
UTGANGSPOSISJON: Stå på alle fire med en naturlig rett rygg.
SLIK GJØR DU: Løft knærne fem centimeter fra bakken, trekk opp i magen og hold statisk noen sekunder før du senker tilbake og gjentar.


VIKTIG Å TENKE PÅ: Stram magen slik at du unngår en svai eller krum rygg.

Annonse

Gå ned i vekt på den sunne måten!

Med Vektklubb får du et personlig vektprogram, kaloridagbok for mat og trening, kaloriberegnede oppskrifter og artikler som motiverer til en sunn livsstil.

Du kan nå betale med

*Samtlige medlemskap fortsetter å løpe etter valgt innmeldingsperiode. Medlemskapet løper inntil du selv sier det opp.

  • strex
Vektklubb er en tjeneste eid av VG
Ansv. redaktør og adm. direktør: Gard Steiro
Nyhetsredaktør: Tora Bakke Håndlykken
Utviklingsredaktør: Øyvind Brenne
Redaktør Feature/VG+: Jane Throndsen
Politisk redaktør: Hanne Skartveit
Her finner du #vgvektklubb
Ansvarlig journalist: Elisabeth Stigum
Kopiering av materiale fra VG og Vektklubb for bruk annet sted er ikke tillatt uten avtale.
© 2022 Verdens Gang AS
Vektklubb er en del av Schibsted. Schibsted er ansvarlig for dine data på denne siden. Les mer her
Vektklubb er en del av Schibsted. Schibsted er ansvarlig for dine data på denne siden. Les mer her