PÅ ALLE FIRE OG LØFT KNÆR egen kroppsvekt

Publisert: 2010-02-04 14:06

Foto: Scanpix


MUSKLER DU TRENER: Magemuskulatur
UTGANGSPOSISJON: Stå på alle fire med en naturlig rett rygg.
SLIK GJØR DU: Løft knærne fem centimeter fra bakken, trekk opp i magen og hold statisk noen sekunder før du senker tilbake og gjentar.


VIKTIG Å TENKE PÅ: Stram magen slik at du unngår en svai eller krum rygg.

Annonse

Kickstart 2023 med Vektklubb!

Nå får du 30 % rabatt på alle våre medlemskap. Med Vektklubb får du et personlig vektprogram, kaloridagbok for mat og trening, kaloriberegnede oppskrifter og ukentlige menyforslag utarbeidet av kliniske ernæringsfysiologer. I tillegg får du inspirerende artikler som motiverer til en sunn livsstil. Bli medlem i dag!

Siste sjanse! Bestill før:

0dager

14 timer

45minutter

16 sekunder

Du kan nå betale med

*Samtlige medlemskap fortsetter å løpe til ordinær pris etter bindingsperioden. Ordinær pris for 3 md: 249 kr/ md, ordinær pris for 6 md: 199 kr/ md, ordinær pris for 12 md: 149 kr/ md. Medlemskapet løper inntil du selv sier det opp.

  • strex
Vektklubb er en del av Schibsted. Schibsted er ansvarlig for dine data på denne siden. Les mer her
Vektklubb er en del av Schibsted. Schibsted er ansvarlig for dine data på denne siden. Les mer her