Hjelp, jeg småspiser når jeg lager mat

Publisert: 2009-07-31 09:48

Pass på at du ikke blir så sulten før måltidene. Dette kan du gjøre ved å spise bra til de andre måltidene på dagen. Ha gjerne snacks med lite kaloriinnhold; mini gulrøtter, agurkbiter, cherry-tomater og lignende tilgjengelig hvis suget blir for stort.

Tips

  • La noen andre i familien ta seg av matlagingen.
  • Spis agurk eller gulrøtter istedenfor å smake på middagsmaten.
  • Lag mat når du ikke er sulten.
Annonse

Kickstart 2023 med Vektklubb!

Nå får du 30 % rabatt på alle våre medlemskap. Med Vektklubb får du et personlig vektprogram, kaloridagbok for mat og trening, kaloriberegnede oppskrifter og ukentlige menyforslag utarbeidet av kliniske ernæringsfysiologer. I tillegg får du inspirerende artikler som motiverer til en sunn livsstil. Bli medlem i dag!

Siste sjanse! Bestill før:

0dager

19 timer

30minutter

42 sekunder

Du kan nå betale med

*Samtlige medlemskap fortsetter å løpe til ordinær pris etter bindingsperioden. Ordinær pris for 3 md: 249 kr/ md, ordinær pris for 6 md: 199 kr/ md, ordinær pris for 12 md: 149 kr/ md. Medlemskapet løper inntil du selv sier det opp.

  • strex
Vektklubb er en del av Schibsted. Schibsted er ansvarlig for dine data på denne siden. Les mer her
Vektklubb er en del av Schibsted. Schibsted er ansvarlig for dine data på denne siden. Les mer her